2011年3月31日 星期四

代 imen 做的馬油滋潤母乳手工皂

好啦.做完酪梨母乳皂,即刻再做母乳馬油母乳皂...唔好比佢停..哈哈.......
呢隻馬油皂我我的至愛第一號,因為當初呢個配方係做來比自己用,
後來有D綱友D小朋友皮膚唔好.同我賣了用.效果都理想.......
所以都開始個個月都要做.....今次加入母乳....嘩....我想效果重理想呀
IMEN用後比D意見我啦....


配方 :
橄欖油
馬油      
椰子油 
棕櫚油 
母乳    
    

制做日期 : 28-03-2011
成熟日期 : 30-04-2011

功效 : 舒緩濕疹,敏感痕,滋潤皮膚
適合 : 乾燥.敏感,痕肌膚沖涼用


開始溶冰母乳啦..都係要慢..慢..慢...來.........




量油...奶白色就係馬油啦............



好..開始打啦.........



又係分3次倒入母乳.................



攪掂了....入模先...........




脫好膜啦............D皂BB好....正呀.......


另外再做了四方型皂BB....都好靚女靚仔............

沒有留言:

張貼留言