2011年3月31日 星期四

alice 親手做的母乳滋潤補濕手工皂

我好朋友 alice 一開始有bb就用我做的手工皂,到bb出生後留了一些母乳
給我做皂比bb用.連佢個仔仔都契了比我...哈哈...超開心.....

一直我都係自己打alice留下的母乳皂比契仔用.
今日仲於到呢個媽媽親自學0下做手工皂比仔仔用.
好 sweet 呀.....

alice第一次打皂就跳級做奶皂...比3個叻佢....哈哈
一開始慢慢溶母乳.....要低溫10度樓下....保留母乳營養...都用了成45分鐘....
重住要低溫打皂...足足又打了45分鐘....alice 講打到手軟...原來係咁辛苦架...
我講緊係啦.你以為好簡單呀...哈哈...哈哈...不過母愛真係為大...佢手有d痛都要自己打,我話幫佢打,佢點都唔制,今次一定要自己一手一腳做.....仔仔第日要對媽媽 二百分好呀....


配方 :

初炸橄欖油
可可脂
菎痳油
甜杏仁油   

椰子油 
棕櫚油 
母乳    

制做日期 : 11-03-2011
成熟日期 : 20-04-2011

功效 : 滋潤補濕皮膚

適合 : 乾燥.敏感,肌膚沖涼洗面用

去相.......

好小心咁溶母乳



量油.....啦



量硬油....有d難..好硬呀...



量好油就加熱d油到50度....



等降溫到45度...就分3次加入母乳鈉啦..........



打呀打.....打呀打..........




仲於打好了...好手軟呀.....入模啦...



alice..唔鍾意靚靚模.佢係用家型..哈哈



好快入好模啦...........




攪掂...等一個月多dd就用得啦..仔仔....



脫好模啦...重要等 5.至6 星期等成熟.昨天切時好白架..點解今日咁深色.....


沒有留言:

張貼留言