2011年1月18日 星期二

代王子媽做"香蕉母乳手工皂"

好開心幫朋友以外綱友做母乳皂...佢就係王子媽啦..上星期6我地交收了母乳.....咁我就急急咁即日做了好...做到成8點..先返我家..煮飯..哈哈...做到忘了型...
不過第2日勁濕呀...一比一日濕..d皂要成3.日先脫到模..好驚脫得唔靚.....
好彩都ok..我都係驚d皂起白粉所以又開了抽濕機..好彩無事傘..
王子媽...等遲d .d皂模d再囉比你呀

配方如下 :

山茶油           
可可脂           

椰子油           
葡萄子油        

芥花子油       
棕櫚油           
            
奶          
硬脂酸           
香蕪 

制做日期 :11-12-2010
成熟日期 : 20-01-2011            


我呢期好鍾意花仙子呀.........


呢到又係有我diy老返a貨皂模..睇落都ok..

沒有留言:

張貼留言