2011年1月18日 星期二

雪梨蜜糖手工皂 (第2波)

因為第一次做 雪梨蜜糖馬油皂有一半變了輕鬆膏皂所以再做多一次.因為冰冰原來素食..重要素用..所以再做改一改配方等佢都試到雪梨蜜糖皂...都好..哈哈...
不過個天點解又咁對我..............又有一半鬆膏皂....好傷心呀..........其他我以為好d..點知...又白粉......天呀..你可憐下我啦...我要攪水果聚會..無皂點去呀...

配方如下 :


橄欖油
可可脂        

葡萄籽油         
葵花籽油        
棕櫚油
椰子油          

蜜糖     
雪梨汁
香味 : 依蘭             
適合: 敏感,乾性肌膚洗面沖涼用

制做日期 : 25-12-2010
成熟日期 : 30-01-2011


呢6件起了白粉,我蒸過後好d...各位皂友唔好介意呀..........



呢5件有2件蒸過龍.....都係留返自己用..重有d蒸到無晒樣唔想影囉....

沒有留言:

張貼留言