2010年9月17日 星期五

三角補濕手工皂(紫草紅石泥皂)

三角補濕手工皂(紫草紅石泥皂)
呢個皂.係用我老公再三改進多巧能亞膠叻皂模..今次好成勁抽到d膠片出來.
老公佢做了d位定住比我抽d膠片出來......佢重做了一個可做4色皂模.但一次抽起晒d膠片出來,唔洗咁煩......老公我愛你呀...你又要返工又要幫我設計d皂模..又要比我鵝......


配方 :
馬油
橄欖油
棕櫚油
椰子油
乳油木果脂
葡萄籽油
蓖麻油
可可脂油

添加:
紫草粉.粉紅石泥
適合 :敏感,濕疹中性,肌膚

香味 :乳香
成熟日期 : 23-08-2010


d皂多到要放係爸爸家....好彩佢露台有地方比我放皂


室內影的...邊個靚d呀?

沒有留言:

張貼留言