2011年6月9日 星期四

化亞皮做的母乳蘆薈馬賽手工皂

好啦...打完全橄欖..重有小小力..再做最後一款.母乳馬賽皂..
呢款亞皮想做比個大的小朋友用.果然係好媽媽....
我都加入新鮮炸蘆薈汁...母乳皂我用過..蘆薈皂我都用過.....
二者合一我都想試下用...到時修邊時D皂碎我囉來試0下....
(PS我要試下先交比寄人會放心D).....  到時再講你0地知正唔正..


配方 :

橄欖油 
椰子油 
棕櫚油 
母乳
添加 : 蘆薈汁
制做日期 : 28-05-2011

成熟日期 : 31-06-2011
功效 : 舒緩敏感,滋潤皮膚
適合 : 乾燥.敏感,肌膚沖涼

(有興建找我代制母乳皂請用私人留言)
或e-mail 到 cinderlailyl@yahoo.com.hk





又係皂太軟未可以用佢地蓋皂章..等遲D硬D先蓋章後再換相.



沒有留言:

張貼留言