2011年4月28日 星期四

爐金石止痕補濕霜

我身邊都有好多朋友同事都有不同皮膚病問題.我好朋友同事前濕疹但唔鍾意用紫雲膏,我就做呢隻爐金石止痕補濕霜比佢試.佢一試就話好好用.已經第2次同我買.剛過冬季佢都係搽住呢個止痕霜..哈哈...咁我見有時間都打了一些.睇下有無綱友要需要


爐甘石粉,其功效為:目赤翳障,爛弦風眼、潰瘍不散,皮膚濕瘡,具有消炎、清涼,止癢作用,可以治療各種急性無滲出性炎症,單純性皮膚瘙癢,熱痱等

成份 :

茶花籽油
葡萄子油 
月見草油
蘆薈 提取液
純水
甘油
爐甘石粉
無香味配方
適合: 敏感,濕疹,痕乾性肌膚
重量 : 50g
(有興建請用私人留言)


或e-mail 到 cinderlailyl@yahoo.com.hk



沒有留言:

張貼留言