2011年2月19日 星期六

Rebecca 的作品= 薰衣草馬賽皂


Rebecca 係第一 次學手工皂,我一早比晒d資料佢睇.待佢知道手工皂基知識先,
好啦佢上到來..我先做一之比佢睇,    唉...因為新年我張d工具收好晒.
前一日又掛住同d 朋友係老豆到打牌..打到好晚.
咩都無囉出來..覺到手忙腳亂....
好彩自己人傘..唔係就唔好啦...
佢睇完我做一次香蕉皂後,我就安排佢開始做啦..一切都由佢一手一腳去做.
由量鈉,容鈉,同量油到加熱..佢都好快上到手,好快完成了...好聰明的 rebecca呀....

我今日中於有時間幫佢d皂皂影相囉....好去相..





都好靚 呀...花仙子系列.....重有指定皇冠..係女仔情意結..哈哈

沒有留言:

張貼留言